top of page
kern logo 2018-02.png
amsterdam_website_small.jpg

Kern Projektinrichting is een onafhankelijk en landelijk opererende kantoorinrichter opgericht in 2004. Wij vertegenwoordigen meer dan 80 leveranciers van kantoor-meubilair, bureaustoelen, directiemeubilair, kantine- en restaurantmeubilair, receptie- en baliemeubilair en ergonomische hulpmiddelen. Met deze ruime collectie bedienen wij architecten, project- en huisvestingbureau’s alsmede het directe bedrijfsleven met passende productoplossingen.

​

Als projectinrichtingsbedrijf zijn wij niet alleen productgericht, maar denken wij mee en adviseren onze klanten bij de totstandkoming van een passend inrichtingsconcept waarbij wij in- en afbouwpakket verzorgen. Op basis van door onze interieurarchitect gepresenteerde ontwerpen, leveren wij systeemplafonds, systeemwanden, complete verlichtingsplannen, vloer- en raambekleding, interieurmaatwerk, keukenapparatuur, verhoogde vloeren, serverruimte etc. en verzorgen wij projectcoordinatie en project-management.

​

Een snelle en persoonlijke benadering, een heldere en transparante werkwijze, een organisatie met een hoog kennisniveau en een lage overhead, maken ons tot een betrouwbare partner die sterk concurrerend opereert in deze markt.

​

Denkt u na over een nieuw kantoor of een refit van uw bestaande locatie. Neem gerust contact met ons op voor een afspraak op ons hoofdkantoor in Amsterdam. Wij zijn u graag van dienst. 
 

TEAM KERN
bottom of page